גיבוי מתקדם בענן Acronis

בשנים האחרונות, ככל שהטכנולוגיה סביבנו הולכת ומתפתחת, כך גם המידע שלנו עבר מלהיות כתוב על גבי דפים ומתויק בקלסרים, ללהיות מאוחסן בצורה ממוחשבת וחכמה יותר.

במיוחד לאחר משבר הקורונה עלה הצורך בקרב ארגונים עם משאבי תשתית ומחשבים, לגבות את המידע מרחוק ובצורה בטוחה.

שירות גיבוי בענן מאפשר בדיוק את זה ולכן הפך לאופציה נפוצה בקרב עסקים שונים, אבל זה עדיין לא מספיק.

הכירו את  Acronis Cyber Protect Cloud, בעזרתו תוכלו להרחיב את יכולות הגיבוי בענן שלכם ולהגן על הנתונים שלכם בצורה החכמה ביותר שיש.

לפני הכל- מה זה בכלל גיבוי בענן?

הגיבוי בענן הוא כאמור שירות שניתן לחברות ובעלי עסקים, שזקוקים לגיבוי של תכנים ובצורה חכמה. הגיבוי מתבסס על תוכנה המותקנת למחשב בפורמט עדכני, בה ניתן להגדיר בדיוק את הקבצים אותם אתם מעוניינים לגבות.

בתהליך הגיבוי התוכנה מייצרת העתק של המידע שלכם בהתקן חיצוני, כך שתוכל להיות לכם גישה אליו גם מרחוק.

גיבוי מסדי הנתונים בסביבה העסקית מתבצע כדי לוודא שבמידת הצורך, תהיה דרך לכם דרך לשחזר את המידע ולגשת אליו ממכשירים שונים.

הגיבוי מוגדר באופן אוטומטי ומתבצע בשעה קבועה אותה מגדיר המשתמש על פי העדפותיו. התוכן מוצפן ומאובטח לחלוטין, ובמידה ומתרחשת תקלה כזו או אחרת בהליך הגיבוי, המשתמש מקבל על כך התראה מהמערכת.

האם הגיבוי בענן בטוח?

אנשים רבים חוששים לגבות את המידע העסקי באמצעות ענן, מאחר שמדובר במידע מאוד רגיש ואלו חוששים כי אופן גיבוי אינו מוצפן בצורה בטוחה דיו.

מהבחינה הזאת אין מה לדאוג, שירות הגיבוי בענן הוא מאוד בטוח. כל הקבצים שנשלחים לגיבוי מוצפנים בסיווג גבוה, כך שלאף גורם עוין לא תהיה דרך לפרוץ ולהשיג את המידע.

 

למה לבחור בגיבוי בענן מבית Acronis?


האמצעים הטכנולוגים החדישים ביותר שלרשותנו, מאפשרים גם לכם לאבטח את הנתונים בשרת מרחוק באמצעות ענן. כך תוכלו לקבל גישה מהירה וחכמה יותר לקבצים שלכם, ולא לדאוג מסכנה של פריצות.

באמצעות Acronis תוכלו לקבל גיבוי משופר עם הגנת סייבר מתקדמת על מנת למנוע תקיפות של תוכנות אנטי-וירוס, וכדי להיות בטוחים שמסדי הנותנים שלכם מוגנים ובטוחים.

ניתן לגבות נתונים ברמת הקובץ, ברמת הדיסק וכן לגבות גם תמונות ויישומים. בענן Acronis ניתן לגבות שרתי עבודה פופולריים ביניהם גם Windows, Linux, Microsoft 365, Google Workspace ועוד.

אצלנו ב” AACC מערכות תוכלו לקבל ייעוץ מקיף בעניין פתרונות הגיבוי המתאימים לכם ולהתקדם לגיבוי מאובטח מבית Acronis, המאפשר גישה מהירה ונוחה למורשים ממספר מכשירים.

יצירת קשר מהיר : :