הקמת מערך מחשוב

תכנון והקמה של מערך מחשוב, משלב האפיון ועד לתחזוקה השוטפת.

AACC מערכות  מתמחה באפיון והקמת מערך מחשוב לארגונים, החל משלב התכנון, ההטמעה ועד מתן שירותי תמיכה מקיפים. מערך המחשוב בארגונים משמש לב פעילותו, ונחוץ לצורך תפקוד וניהול יעיל בשגרה השוטפת, ולכן צוות החברה משקיע רבות בתכנון מערך מחשוב המתאים לצורך העכשווי והעתידי של כל ארגון.

שלבי הקמת מערך מחשוב לעסק:

בחינת צורכי הארגון – חשוב לנו להבין את צורכי הארגון, על מנת להתאים את מערך המחשוב באופן מדויק למשתמשים ולהתנהלות העסקית בארגון. צוות AACC מערכות יבצע אפיון ממוקד יחד עם מנהלי הארגון, תוך בחינת האילוצים והצרכים העכשוויים והעתידיים.

תכנון מקיף של מערך המחשוב – צוות המומחים של AACC מערכות  יבצע תכנון מקיף של הציוד הדרוש כמו שרתים, מחשבים, תוכנות, ציוד היקפי וכו’. התכנון יעשה בהתאם לאפיון, תוך מתן פתרונות יצירתיים בכל שלב.

הקמת מערך מחשוב לעסק – לאחר ביצוע האפיון ותכנון מערך המחשוב, נבצע התקנה בשטח על ידי מומחים בתחום. ההקמה כוללת פריסת תשתיות, התקנת שרתים ותוכנות העבודה – בדגש על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן, בשלב זה נבצע הטמעה של תוכנות וחומרות של היצרנים הטובים בעולם.

בקרת איכות – לאורך כל שלבי ההתקנה נבצע בדיקה ובקרת איכות, על מנת לוודא שהמערכות הותקנו בצורה נכונה ומספקות ביצועים טובים.

איתכם גם לאחר הההקמה!

מערך התמיכה של AACC מערכות מונה אנשי סיסטם מיומנים אשר יהיו זמינים לרשותכם לכל תקלה ויעניקו תמיכה מהירה ומקצועית, הכוללת תמיכה מרחוק והגעה לאתר הלקוח בעת הצורך. לרשותכם מספר חבילות תמיכה לבחירה, על מנת שתוכלו ליהנות משקט נפשי!

Rack

עשוי לעניין אותך:

aacc - שירותי מחשוב לעסקים | שירותי ענן | שרתים וירטואלים | הקמת משרים | גיבוי | תוכנות אופיס | אבטחת מידע | מצלמות
שירותי מחשוב

שרתים

שרת- הלב של מערכת המחשוב שרתים הם לב ליבה של מערכות המחשוב בעסק, ולכן חברת AACC מערכות מספקת שירותי הקמת

שירותי מחשוב
שירותי מחשוב

שירותי מחשוב

שירותי מחשוב כוללים חברת AACC  מערכות מתמחה במתן שירותי מחשוב לעסקים,  חברות ומעניקה פתרונות מקצה לקצה, למגוון סקטורים בתעשייה, כדוגמת

עבודה מהבית, האתגרים והפתרונות
מחשוב ענן

עבודה מהבית, האתגרים והפתרונות

עבודה מהבית, האתגרים והפתרונות עבודה מהבית היא מושג שלאחרונה אנחנו שומעים הרבה, בעיקר בעקבות משבר הקורונה אשר אילץ רבים לעבוד

מרפאה זה לא רק רופאים
מחשוב מרפאות

מרפאה זה לא רק רופאים

מרפאה זה לא רק רופאים כאשר אנו חשובים על מרפאה, אנו מייד חושבים על צוות רופאים, אחיות ומכשור רפואי. הכל

Medical
שירותי מחשוב

מחשוב מרפאות

שירותי מחשוב למרפאות חברת “AACC מערכות” בעלת התמחות ספציפית במתן שירותי מחשוב למרפאות, בהתאמה מלאה לצורכי המרפאה והלקוחות. לקוחות החברה

Support Team
שירותי מחשוב

מחשוב בתי השקעות

שירותי למחשוב בתי השקעות חברת “AACC מערכות” בעלת התמחות ספציפית במתן שירותי מחשוב לבית השקעות, בהתאמה מלאה לצורכי הרגולציה והצורך

יצירת קשר מהיר : :