שירותי ענן – מה הם ומה כוללים בעצם?

aacc - שירותי מחשוב לעסקים | שירותי ענן | שרתים וירטואלים | הקמת משרים | גיבוי | תוכנות אופיס | אבטחת מידע | מצלמות

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות וארגונים משתמשים בשירותי ענן, ולא בכדי. מדובר בשירות המספק לכם את האפשרות ליצור גישה למידע שלכם מכל מקום ובכל זמן. יחד עם זאת, זכרו תמיד כי שירות ענן בעצם מסיר מעליכם את הדאגות של איבוד מידע מהמחשבים שלכם.

אם לרגע נזכרים אחורנית והולכים מספר שנים אחורה, פעם היינו צריכים לשמור את המידע שלנו על גבי המחשבים הפרטיים שלנו, על מחשבי החברה, להתמודד עם נושאים של וירוסים והיעלמות של מידע, בעיות גישה ועוד. לא פעם, מנהלים עובדים ממקומות שונים בארץ ובעולם, מה שמחייב גישה מאוד נוחה לכל סוגי המידע של החברה או הארגון. שירותי ענן הם בעצם שירותים המספקים לכם את היכולת לגשת למידע שלכם בכל זמן הנתון ומכל מקום הכי מרוחק שקיים (כל עוד יש WIFI כמובן). יחד עם זאת, הסרברים המרוחקים שמספקים לכם שירותי ענן, כנראה הרבה יותר בטוחים, חזקים ומהירים מהמחשבים האישיים שלכם.

חוסכים עלויות אחסון מידע

כשקיימת דרישה לאחסן מידע רב ולעיתים גם רגיש (המצריך אבטחת מידע), חובה לקחת גם בחשבון את נושא עלויות האחסון של המידע. בדרך כלל, תצטרכו להתעסק עם שרתים עמוסים המצריכים גם ניהול שוטף וקבוע. שירותי ענן בעצם מסירים מעליכם את כל ההתעסקות הזאת, על ידי כך שאתם מתנקים מכל מה שקשור לניהול המידע שלכם, חוסכים בכל מה שקשור לשרתים, עלויות אחסון מידע ועוד.

שירותי ענן הם בעצם ONE STOP SHOP עבור האחסון של המידע, גיבוי מאובטח, גישה מהירה מכל מקום ובכל זמן ועוד. נוסף על כך, חברת המחשבים AACC גם מציעה שירותי ענן . שירותי ענן תוכנות הם שירותים הניתנים ללקוחות במגזר העסקי. באמצעות שירות ענן תוכנה, תוכלו לקבל שירותים עבור תוכנות שונות באופן ישיר מספק התוכנה עצמו. השירות יינתן לכם ללא כל צורך בהתקנת התוכנה אצלכם באופן פיזי.

אבטחת מידע בשירותי ענן  

אם אתם מחפשים אחר שירותי ענן, אתם כנראה תוהים בכל מה שקשור לאבטחה של המידע שלכם. לא פעם, אנשים נדרשים לאחסן מידע רגיש וגם בכמויות מסיביות (כמויות מידע מחייבות שרתים איתנים וחזקים, עוד לפני שנגענו באבטחה), אז כדאי מאוד לוודא שאתם בוחרים בחברת מחשבים המספקת לכם הגנה מיטבית על המידע שלכם.

חברת AACC משתמשת בפתרונות אבטחה מתקדמים עבור שירותי ענן ואחסנה של מידע רגיש, תחת תנאי אבטחה מחמירים ביותר. החברה תמיד פועלת למען התייעלות של דרכי עבודתה, ולעולם אינה מקלה ראש בכל מה שקשור למידע של חברות, ארגונים.

 

יצירת קשר מהיר : :